מערכת הזמנה פלוס

הסבר על המערכת | הזמנה פלוס

1. הכנסת פרטים אישיים
התחילו בלהכניס את שמותיכם - שם החתן, שם הכלה, ותאריך החתונה. זה ישמש כבסיס לכל התכנון הבא.

2. יבוא שמות האורחים
ניתן להכניס את שמות האורחים ידנית. ייבוא אנשי קשר של גוגל או ייבוא אנשי קשר ממכשיר אייפון! ישירות למערכת. ניתן גם לקרוא קובץ טקסט

3. הגדרת קבוצות אורחים
קבצו את האורחים לפי קטגוריות (למשל, משפחה, חברים, עבודה) כדי להקל על תהליך תכנון ההושבה.

4. עיצוב ההזמנה
בחרו עיצוב להזמנה מתוך גלריית ההזמנות שלנו. יש לנו מגוון רחב שיתאים לכל סגנון וטעם.

5. שליחת ההזמנות
שלחו הזמנות לאורחים בצורה עצמאית או נצלו את המערכת האוטומטית שלנו, שתעשה את העבודה בשבילכם.

6. תגובות אוטומטיות מהאורחים
כל תגובה מהאורחים תעודכן אוטומטית ברשימת המוזמנים, מה שיאפשר לכם לעקוב אחרי התגובות בזמן אמת.

7. תכנון ההושבה
השתמשו בממשק הנוח שלנו לתכנון מיקום האורחים, תוך התחשבות בקבוצות שהגדרתם. המערכת מספקת גמישות בתכנון, המערכת מציגה את השולחנות בצורה גרפית ובנוסף ניתן להשתמש בטבלאות למיקום האורחים בשולחנות

8. הושבה לפי קבוצות וצד
גררו כל אורח לשולחן המתאים, בהתאם לקבוצות ולצד של החתן או הכלה, כדי ליצור אווירה נעימה ומותאמת לכולם.

9. שליחת תזכורת לפני האירוע
שלחו תזכורת יום לפני האירוע, עם אפשרות לצרף לינק ל"פיבוקס" כדי שהמוזמנים יוכלו לשלם את המתנה בקלות.

10. יום האירוע
העזרו במנהל אירועים מנוסה או בדיילת מטעמנו, שידאגו לכל הפרטים הקטנים ולהגעת המוזמנים, ויבטיחו שהאירוע יתקיים ללא תקלות.

באמצעות "הזמנה פלוס", תוכלו להפוך את תהליך תכנון החתונה שלכם לחוויה נעימה, מסודרת וללא לחץ. התחילו עכשיו וצעדו לקראת היום הגדול בביטחון ובשלווה.